Anna Carlsson

Jag måste tillägna detta inlägg till en fantastisk person som gjort Allt för byn-projektet möjligt att genomföra. Jag menar förstås Anna Carlsson, denna energiska, outtröttliga och kompetenta kvinna som har stått ut med oss i tre månader. Hon har full koll på allt, och jag menar verkligen ALLT !!! Hon fixar koreografi, staging, sång, stämmor, scenteknik, ljus, ljud, ja allt, med samma kvicktänkta självklarhet. Dessutom tappar hon aldrig humöret trots den hysteriska stress och motstridiga viljor som finns i ett så stort gäng. Själv har jag brottats med mina inre demoner under projektets gång och har nog inte varit den roligaste att ha att göra med. Så Anna : Du är fantastisk och för alltid vår elfte Allt för byn-medlem.

Kommentarer
Postat av: Maggan

Du skriver fint...jag förstår att du/ni gått igenom en hel del. Hoppas att du hinner landa och ladda om. "Bara vara" en stund. Du gjorde ett superjobb på Intiman. Jag diggar dej :)

2007-11-11 @ 20:53:49
URL: http://mags.webblogg.se
Postat av: Emil

Jag håller med dig Bosse om vår nyfunne vän Anna :) Känns tomt idag, man är ju van att stå och dansa den här tiden.. ;) Vi hörs! Emil

2007-11-12 @ 10:36:11
URL: http://www.hoog.nu/emil
Postat av: Tord

Hallå Bosse!
Det man läst och hört av föreställningen låter toppen. Ett riktigt GRATTIS. Vi planerar att åka ner och titta på Er i januari. Måste ses, känns det som.
Ha d bäst och hälsa Berit.
Tord på pellenacken Hammarstrand/Dala-Husby

2007-11-12 @ 10:52:23
URL: http://pellenacken.blogg.se
Postat av: tobbe

Ja du har alldeles rätt Bosse !

2007-11-13 @ 15:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0