Lördag i norrland

Har suttit i min studio i dag bland annat. Håller på med en jul-låt !? Jag tänkte att bland alla dessa jullåtar måste det väl smyga sig en in jullåt med lite blues-stuk. Så en sån håller jag på med. Det blir med lite Fats Domino-stuk. Inte direkt Blueberry Hill men nåt i den stilen.Jag är helt frälst i studioarbete. En ny frihet !!!
Framåt eftermiddan åkte vi till våra kompisar Lennart och Kerstin och åt middag. Gott, gott ! Mat, prat och diverse öl. Vår dotter Emma fick transportera oss. Kom hem vid 12-snåret. kollade på lite sköna låtar på Youtube t ex Mothers Finest och Chaka Khan. Fränt. Vilka sångerskor.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Tur ni har en pritvat chaufför !

2007-12-07 @ 18:32:46
URL: http://muziq.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0