Skön sång i Fors kyrka

I söndags var jag på konsert i Fors kyrka. Skön och professionell sång av min fru Berit samt Lena Ljung, Kristin Höög och Eva-Lena Dahlgren. Det slog mig vilka enorma artist-resurser det finns i denna lilla bygd. Det här var av nationell toppklass. Själfull sång, mäktiga stämmor och fullsatt kyrka. Följsamt och musikaliskt komp av Lennart Dahlström och Mattias Sundin. Andäktiga lyssnare. Jag åkte hem till Hammarstrand efteråt med en skön känsla av tillfredsställelse.

 
 

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena och Mattias

Tack Bosse! Det värmde! Vi hade jättekul! Fortsatt lycka till med Allt för byn och vi ses i Östersund på Bluesfestivalen! Då är det vår tur att njuta!

2007-10-09 @ 18:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0